Asteria's - Magisch - Nieuws der Seizoenen

donderdag 2 maart 2023

Voorjaars Nieuws van Asteria

 


De lente heeft een Licht 
Dat verder heel het jaar 
Afwezig is — en maart 
Is nog nauwelijks daar. 

- EMILY DICKINSON

De bevroren aarde smacht naar de lente, als een rusteloos hart dat liefde zoekt. Maar wie vaart wil zetten achter een jaargetijde of de romantiek, mist de subtiele nuances van het Leven. Maart is onze tussenpersoon. Dus verander je gedachten over verandering. Vandaag is die er, morgen is ze verdwenen. Niet zo somber. Wentel je in de luxe volheid van het wachten. Laat al je evenwichtskunsten maar vallen tot je je evenwicht gevonden hebt. Verheug je in nieuwe overgangsriten. Laat je koesteren door Moeder Natuur. Zorg voor gewijde ruimte. Vind de ‘inspiratie’ om schoon schip te maken. Beproef je geluk. Mest je kasten uit. Wijs je hersenspinsels de deur. Experimenteer met alternatieve remedies: de kleur van narcissen, de geur van lavendel op je linnengoed. Haal diep adem, huil eens lekker uit, spring over je problemen heen als waren het modderplassen. En sta stil, zodat je een sprong vooruit kunt maken naar een nieuwe start.

Voorjaar

Met deze mooie woorden van Sarah Breathnach’s spiritualiteit voor elke dag, begin ik deze voorjaarnieuwsbrief. In maart wordt Ostara gevierd, een van de jaarfeesten oftewel pagan-pasen hoe ik het noem. 




Als je op deze afbeelding klikt kun je heel veel tips lezen om de lente in te luiden.
Dit geldt ook voor Beltane het feest dat in mei wordt gevierd. Klik op de afbeelding hieronder.



Individuele Magische lessen

Word je snel afgeleid in groepen, of heb je na een cursus het idee dat je niets geleerd hebt, want het ging te snel of achteraf was het niet jouw ding. 
Sinds de afgelopen twee jaar heb ik besloten om al mijn Magische Lessen 1 op 1 te geven met uitgebreide coaching en persoonlijke ontwikkeling op maat. We zijn allemaal anders en haal het beste uit jezelf ook in je spirituele werk in je eigen praktijk. 
Je kunt kiezen voor: 
Ik leer je uit oude en nieuwe kennis uit overlevering en vanuit mijn ervaring van ruim 50 jaar. 
Ik werk alleen niet online. Het is fijn om je persoonlijk te ontmoeten.

Wil je me eerst leren kennen via een Magisch consult?

Lees de uitgebreide informatie op www.asteriacoaching.nl

Verder ben ik nog steeds te vinden op Facebook Pagina - https://www.facebook.com/AsteriaCoaching/
en Instagram https://www.instagram.com/asteriacoaching/

Ik wens jullie een heel fijn voorjaar!



Liefs
Georgette